poniedziałek, 1 września 2014

ORGANIZACJA - BLOG W ROKU SZKOLNYM

Hej!:D
Jak wiecie - lub nie - od dzisiaj jestem uczennicą (jak to zabrzmiało!) pierwszej gimnazjum. A co za tym idzie? Mnóstwo obowiązków i względnie mało czasu wolnego. A jako, że jestem głupia - nie napisałam żadnych rozdziałów na zapas. 
Mam pomysł. O to się nie martwcie! Z weną trochę słabiej. Z czasem to już w ogóle masakra:/. Poza tym - to opowiadanie przestało jakoś mnie ciągnąć, nudzi mnie, czuję presję. Chcę je jak najszybciej skończyć: możliwe, że w ogóle nie dojdzie do obiecanych dwudziestu rozdziałów. Przepraszam...:(
Ale, ale! Przygotowuję kolejny blog, nawet opracowałam już szablon! Prolog też mam, pomysł tym bardziej. Wszystko przygotowane, czekam tylko na zakończenie tego opowiadania i zapraszam Was na kolejną historię. Tym razem pisaną z perspektywy pierwszoosobowej*-*. Oprócz tego zastanawiam się nad czymś jeszcze, ale najwcześniej mogę o tym zadecydować na początku października.
Coś jeszcze? Ach tak, plan lekcji. A więc wygląda on następująco:
PONIEDZIAŁEK: 8 lekcji.
WTOREK: 8 lekcji.
ŚRODA: 8 lekcji + zajęcia dodatkowe do 17:00.
WTOREK: 7 lekcji.
PIĄTEK: 7 lekcji.
Widzicie, trudno mi tu gdzieś wcisnąć bloga. DLATEGO NOWYCH NOTEK MOŻECIE SPODZIEWAĆ SIĘ W WEEKENDY - EWENTUALNIE W PIĄTKI.
I mam do Was jeszcze jedną prośbę: jeżeli chcecie, żebym kontynuowała to opowiadanie, dajcie mi znać w komentarzu. Jeśli uważacie, że powinnam już rozpocząć nowe: również mi napiszcie. Bo mi to obojętne.
Dziękuję za uwagę.
~Vanill

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Przyjmuję pochwały jak i konstruktywną krytykę, dzięki, której mogę poprawić się w pisaniu:)