piątek, 6 czerwca 2014

Wkrótce epilog, czyli czas zabrać się za coś nowego...

JEST TO CZYSTO INFORMACYJNY POST, PROSZĘ JEDNAK, BYŚCIE GO PRZECZYTALI!

  1. Nowy wygląd bloga już jest. Mam nadzieję, że Wam się podoba, ponieważ kosztowało mnie to trochę nerwów. W razie czego - piszcie.
  2. Rozdział dwudziesty już dodany. Możecie go przeczytać o TU.
  3. Zaktualizowałam wygląd facebooka oraz twittera. Przy okazji informuję, że na twitterze będą się pojawiać cytaty z rozdziałów, a na fan page'u czysto informacyjne notki.
  4. Nowe opowiadanie będzie trochę bardziej magiczne niż to, co obecnie znajduje się na blogu. mam napisane pierwsze dwa rozdziały, więc nie będziecie musieli na to długo czekać:D. Co do bohaterów nowego opowiadania - są zaktualizowani. Możecie ich znaleźć w stronie 'poznaj ich'. Na razie jest ich trójka, ale wkrótce dodam kolejnych dwóch;). Opowiadanie będzie pojawiać się jak dotychczas - w piątki. Nadal będzie pisane z perspektywy trzecioosobowej:).
  5. 11-13.06 jestem na zielonej szkole - nie pojawi się więc żadna notka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Przyjmuję pochwały jak i konstruktywną krytykę, dzięki, której mogę poprawić się w pisaniu:)