niedziela, 16 lutego 2014

Prolog [a raczej zapowiedź tego co będzie c;]

Jedno miasto.
Cztery różne osoby.
Cztery odmienne charaktery.
Czterej różni rodzice.
Łączy ich jedno- wszyscy nie są tymi, za których się uważają. 
Czy odkryją ich pochodzenie?
Czy wreszcie będą mogli zaufać?
Czy pokonają przeciwności losu?
I najważniejsze: czy przeżyją?


****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****ღ****
No i prezentuję Wam prolog, a raczej zapowiedź tego co będzie c;. Tak wiem, pokręcony, ale o to chodziło. O to, żeby wzbudzić uczucie...hmmm...jakby to ująć...tajemnicy? Tak, tajemnicy:D. Jak pewnie zauważyliście-lub nie XD- dodałam już nowych bohaterów. Mogę jeszcze dodać, że będzie w tematyce greckiej, a miastem, w którym mieszkają nasi bohaterowie jest.........................................Londyn lub Paryż!!! No. To chyba wszystko. W razie czego dodam jeszcze jakiegoś posta c;. 
Tak właściwie co u Was? Zaczynać ferie czy może kończycie?
Ja jutro idę już do szkoły.

Ale przeczytałam W 80 dni dookoła świata:D. Książkę jak najbardziej polecam, bo naprawdę straasznie mi się podobała i szybko mi się ją czytało. I mimo, że została napisana ponad 140 lat temu [142 lata temu] to naprawdę można się przy niej uśmiać. 
Dobra, naprawdę muszę kończyć, bo dopisek jest już dłuższy od prologu;3. 
Cześć!
Pierwszy rozdział powinien pojawić się przed weekendem;3. 
~Vanill♬ ❤ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Przyjmuję pochwały jak i konstruktywną krytykę, dzięki, której mogę poprawić się w pisaniu:)